viata cu iancu

Ce iau oamenii cu ei când plecăm la mare

Salut! Iancu la butoane azi. Ai mei m-au pus să fac eu postarea, pentru că ei alergă care încotro să pregătească bagajul de plecat la mare. Robert tot o ține întruna că vrea să-și ia laptopul, că poate se mai joacă, Diana tot încearcă să facă loc în rucsac unei camere foto cu două obiective + un trepied, iar în timpul ăsta perechi de șosete zboară deasupra capului meu, dintr-o geantă în alta, la fel și costumele de baie sau încălțămintea pentru plajă. Da, da, la șlapi mă refer. Ăia de sunt puțin roși de mine, dar care încă mai merg purtați.

Și-n timp ce oamenii mei se dau de ceasul morții cu bagajul, pentru că s-au trezit iar târziu și nu vor iar să piardă și-al treilea tren spre mare, eu îi observ nonșalant, pentru că, în fond, de ce m-aș obosi să mă agit? Doar că sunt atent la ce pun ei în genți. N-aș vrea să uite de mâncarea mea sau de jucăria aia portocalie de-mi place să o ronțăi când ei dorm.

Diana zice că nu are loc de prostiile mele, că pot să mă joc și eu în nisip, ca un câine normal, că prea mi-s sclifosit. O las în pace, dar când n-o sa fie atentă îi voi înlocui loțiunea de plajă cu SPF 50 cu una din mingiile mele colorate. O să fie ok. Doar dacă ne jucăm la umbră, că fără loțiunea aia a ei sigur n-o să vrea să stea nici măcar o secundă în bătaia razelor de soare. Da, e puțin cuckoo, dar e a mea și mi-e dragă.

Văd că ai mei pun în rucsacuri și prosoape de plajă. Unul sigur e al meu, că doar știu că nu pot să sufăr când îmi intră scoici în pernuțe. În plus, încă mi-e frică de apă, și cu toate că i-am auzit șușotind despre cum de data asta o să mă învețe să înot, eu aș prefera să stau întins la soare.

viata cu iancu

În fine, uite că între timp s-a terminat nebunia cu bagajale. Fiecare are pe umăr câte-un rucsac, iar Diana ține în mână o bocceluță. Dau din coadă fericit pentru că știu că acolo are mâncarea mea + recompensele pe care mi le dă în tren când stau cuminte sub scaune. Robert face o glumă cu „All aboard”, iar noi doi (eu și Diana) îi zâmbim, așa, de încurajare.

Eu mai adulmec puțin prin bagaje și-ncerc să-mi dau seama dacă mi-au luat oamenii și vreo jucărie, că doar știu că am nevoie să-mi consum energia. Însă Diana mi-a zis că e suficient că-mi cară și prosopul de plajă pentru Înălțimea Mea (sărăcuța, ea crede că e ironică, încă nu și-a dat seama că eu chiar sunt prinț în casa asta) și că nu are de gând să ia și vreo chițăială ca să-i sară vecinii de compartiment în cap.

Bine, fie, îmi zic. Și încep să latru de bucurie când, în sfârșit, aud claxonul taximetristului. Hai, acum chiar se potrivea treaba cu „all aboard”, dar cum Robert e preocupat să caute cheile de la intrare, o să închei tot eu paragraful ăsta…

Th-th-th-that’s all folks!


PS1: am uitat să vă zic că puteți câștiga un weekend la mare, în Vamă, cu mic-dejun și cazare asigurată de Sandalandala, dacă faceți cumpărături de pe zorilestore.ro până pe 21 august.

Astfel, intrați automat în tragerea la sorți și dacă vă numărați printre cei trei norocoși, puteți lua cu voi încă șapte prieteni și să vă bucurați cu toții de cel mai colorat loc de camping din stațiune, în perioada 26-29 august, la Cortul celor Șapte Simțuri.

PS 2: dacă nu câștigați, pot să vă fac loc pe prosopul meu de plajă, pentru că-n fond, nu-s doar un câine sociabil, ci și altruist. No, ham.

Sursă foto: 1, 2.

Leave a Reply

