viata cu iancu

Bucket list de Iancu

O chestie pe care oamenii o uită uneori e faptul că nu e deloc ușor să fii cățel. Și chiar dacă pare că tot ce vreau să fac într-o zi se limitează la joacă, mâncare, plimbare, ei bine, nu e chiar așa.

Ca să-ți dovedesc cât de complexă e mintea canină, am să-ți arăt ce bucket list am întocmit. Ba mai mult, mi-am pus și un deadline- toate dorințele de pe listă trebuie să fie bifate până la vârsta de 60 de ani. Ani canini, bineînțeles.

iancu boy

2

3

4

dfgh

Am ales să scriu aceste rezoluții pentru a anunța că brandul Yo Sirop tocmai a împlinit 60 de ani siropoși.  Happy bday, guys!

Apropo de asta, oare sirop am voie se consum? Hmm…


foto cover: The Pattern Collective

Leave a Reply

