viata cu iancu

3 motive pentru care îmi place încălțămintea

Știu că sunt câine, dar nu mă pot opri din a spune oricui că ÎMI PLACE ÎNCĂLȚĂMINTEA! La gust.

Da, da, ai citit bine.

Cum nu pot să port shoesi (Slavă Oaselor că ai mei nu mă chinuie în halul ăsta cum am văzut la alți prieteni blănoși), prefer să-i rod. Fără să-mi pese prea mult ai cui sunt. Numai că, vezi tu, ca orice câine, am și eu anumite părți preferate.

De exemplu, la o pereche de ghete Timberland (my fav) cele trei motive pentru care-mi place să o rod sunt următoarele:

  • #1 vârful: este parte cea mai interesantă, motiv pentru care aici zăbovesc cel mai mult atunci când mă pun pe treabă
  • #2 șireturile: au o textură diferită, dar atunci când simt nevoia să trec la următoarea parte a încălțămintei, acestea sunt cele mai indicate pentru „zona de tranziție”, cum îmi place mie să o numesc
  • #3 accesoriile: sunt ca un fel de bonus și-mi place să mă bucur de el, that’s fo sure. Yep!

viata cu iancu

Sfatul meu- dacă ții la shoesii tăi- păstrează-i cât mai departe de animalul de companie. Indiferent de cât de inocent pare. Bine, recunosc, nu e sfatul meu, ci alor mei.

Oricum, dacă te găsești în situația în care ai rămas fără șireturi la încălțămintea ta preferată sau pur și simplu aceasta a fost roasă/mâncată/bălită de tovarășul tău patruped, află ca la Zorile Store, Black Friday-ul începe pe 18 noiembrie și vine cu reduceri de până la 60%. Zic.


foto cover: allposters.com

Leave a Reply

