5 +5 momente în care Iancu a fost erou

Pe când avea doar opt luni, adică vreo 10 ani „câinești”, Iancu era destul de atent la lucrurile din jurul său. Astfel, de multe ori, ne-a salvat din tot felul de situații. Sau așa am vrea noi să credem.

1. A simțit cutremurul înainte ca acesta să aibă loc

Îl plimbam pe individul ăsta blănos pe afară, când, la un moment dat, ne-am întors pe aleea principală, cu gând a intra în bloc. Iancu, nu și nu. Nu mă lăsa deloc să deschid ușa de la intrare și se tot trăgea în spate.

După vreo 5 minute de tocmeli, telefonul a început să-mi zbârnăie: Hey, ești bine? Ai simțit cutremurul? Sunteți ok? Tocmai a fost cutremur! și tot așa. Firește că l-am luat în brațe de drag pe încăpățânat și l-am recompensat cu porție dublă de Scooby Snacks pentru faptul că, na, să recunoaștem, m-a salvat.

2. A pus capăt risipei de hrană

Știi deja că la nivel mondial ne confruntăm cu o risipă înspăimântătoare în ceea ce privește mâncarea. Ei bine, cu asta în minte, Iancu a decis să pună capăt în felul lui problemei și să mănânce tot ce aruncă alții.

Da, da, ai citit bine. O bună bucată de vreme a fost un tomberonist notoriu și nu a renunțat la acest obicei decât foarte târziu. Însă, chiar și acum mai stă cu bunghiul pe mine să vadă ce arunc la gunoi. Poate-poate o fi ceva comestibil.

3. A zis STOP cumpărăturilor excesive

Știi că ai prea multe încălțări atunci când până și câinele tău îți atrage atenția asupra acestui lucru. Și nu oricum, ci mâncând-o. Niște șireturi ronțăite pe ici, pe colo, o talpă plină de bale de câine, un tenis fără limbă…și uite așa începi să fii cu adevărat atent la încălțămintea care ți-a mai rămas intactă și să nu prea-ți mai vină să investești în altceva de teama de a nu ajunge iar în „grija” lui Iancu.

Deci, mulțumim Iancu pentru faptul că ne-ai salvat…bugetul.

4. A observat că stau prea mult în fața laptopului

Pentru că într-o vreme mergeam la master și lucram în același timp, eram cam non-stop cu laptopul în brațe: pentru muncă și proiecte la facultate.

Așa că în ziua în care am plecat la un curs, lăsându-mi laptopul pe pat, Iancu a hotărât să ia atitudine. Așa că mi-a ros cablul de alimentare.

Rezultatul? Într-adevăr, mult mai puține ore petrecute în fața ecranului. Dar asta din simplul motiv că bateria a avut de suferit din cauza alimentatorului ros, așa că la câteva ore de funcționare intensă ceda. Yey. Happy, happy, joy, joy!

5. De fapt, petreceam prea mult timp online

Prin urmare, a decis să roadă și cablul de net. Astfel, timp de câteva zile, până când stimabilii de la rețeaua de internet au venit să repare stricăciunile, am stat departe de viața virtuală.

Așa că, Iancu- the hero dog, ne-a salvat din nou! De data asta de acest super villain numit Social Media.

Extra bonus: alte 5 momente în care Iancu a fost erou

  1. ne-a salvat de la o viață monotonă
  2. ne-a făcut să râdem în momente dificile, salvându-ne de depresie
  3. ne-a făcut să fim mai empatici, salvându-ne astfel de ignoranță
  4. ne-a arătat că e plăcut să te simți bine în pielea ta, salvându-ne de superficialitate
  5. ne-a demonatrat că este cel mai bun prieten, salvându-ne astfel de oamenii falși

Nu știu ce făceai tu la 10 ani, dar Iancu la vârsta asta salva lumea formată din noi trei. Și eu zic că a făcut mai mult decât suficient.

Apropo de supereroi, dacă ai și tu un pet care te salvează din tot felul de situații (în felul lui), îți recomand noua serie Ben 10 apărută pe Cartoon Network. Sau…doar eu mă uit la desene împreună cu prietenul blănos?


foto cover: Etsy.com

Leave a Reply

