Mingea indestructibilă pentru căței

Nu știu cum sunteți voi, restul cățeilor, însă eu am o pasiune pentru rosul lucrurilor care a început să se dezvolte încă de când eram un țânc de două luni.

Așa am ajuns să rod cabluri de internet, căști, încălțăminte, ochelari, canapeaua, pereții și propriile jucării, evident (iar prin ros mă refer la distrus – adică la a transforma un lucru în două sau mai multe lucruri mai mici). Precoce, cum ar spune ai mei.

Astfel că, aproape trei ani mai târziu, atât Diana, cât și Robert, se obișnuiseră cu ideea că jucăriile pe care mi le luau aveau o durată de viață de 5 minute (sau mai puțin). Pe ceas! Pentru că, își ziceau ei, sunt doberman, așa că nimic nu poate sta în calea hobby-ului meu pentru roțăit.

Până când, într-una din zile, m-am trezit cu o minge nouă. Să vă arăt puțin cât de entuziasmat am fost? Vă arăt:

Webp.net-gifmaker

Așa că am început s-o ronțăi, s-o molfăi, s-o arunc de colo-colo, doar-doar aș distruge-o pe individă. Numai că, mingea cu pricina (cică-i spune Orbee Tuff), nu numai că n-a cedat, dar mai avea și un gust bun de mentă. O plăcere s-o tot mesteci!

Însă, a trecut o zi și nimic. Au trecut două… la fel. Orbee Tuff a rămas în continuare întreagă, țopăitoare și papilele mele gustative încă o iau razna când simt menta din compoziția jucăriei. Până și Diana zice că miroase fresh (și doar știm ce pretențioase sunt femeile cu mirosurile, ahem!).

DSC_0058

Până acum, a trecut mai bine de jumătate de an, iar mingea asta încă rezistă. Partea și mai interesantă e că nici măcar nu m-am plictisit de ea, ci dimpotrivă, e chiar jucăria mea preferată. Unde mai pui că, dincolo de forma de glob pământesc (părțile portocalii reprezintă continentele), este floresccentă și are și spațiu de depozitare pentru treats pe care al mei îl umplu când pleacă de acasă cu hrană uscată, banane, măr/morcov și… peanut butter! Fine food cuisine, aș sublina eu.

DSC_0035.JPG

De altfel, din câte am înțeles de la prietenii mei bipezi, mingea asta nu este indestructibilă pentru că mi s-au tocit mie dinții între timp (nici vorbă, chiar am și dovezi pentru asta – vezi mai jos), ci pentru că a fost gândită să fie așa.

19958959_2084327075127852_7038465316242536213_n

Mai exact, după ani de cercetări și teste în laborator, cei de la Planet Dog (brand pe care cei de la Cattitude Brands îl au în portofoliu) au creat o jucărie care nu poate fi distrusă. De altfel, forma sferică nu este aleasă întâmplător, aceasta dovedindu-se cea mai potrivită pentru marii ronțăitori, alături de materialul rezistent, dar flexibil în același timp.

DSC_0151.JPG

Și, pentru a-i ajuta pe stăpâni să aleagă mingea potrivită de joacă pentru membrul blănos al familiei, au făcut o scară a durabilității, măsurată în colți. Da, da, ați citit bine. Astfel, dacă aveți un ronțăitor acasă, cel mai safe e să optați pentru o jucărie cu 5/5 colți. Dacă aveți un cățel ronțăitor so-so, mai puteți scădea un colț, doi.

Oricum, eu nu vreau să vă conving de nimic, ci să vă dau un pont care l-ar face pe prietenul vostru blănos fericit pe termen lung, dar și pe voi (am înțeles că nu e tocmai o plăcere să trebuiască să înlocuiești jucăriile periodic).

Pe final, vă mai las un gif cu mine. Ca să vedeți că nu glumesc când zic că Orbee Tuff e jucăria mea preferată de ronțăit. Woof, woof și pe data viitoare!

ezgif.com-video-to-gif.gif


ilustrație cover: Pinterest

 

Leave a comment